19113071_1264845773624817_2146763201_n
Unikalių žaislų idėja gimė migdant dukras
birželio 13, 2017  |  By:   |  Mamos  |  Comments are off
Mamuradijas.lt
Sparčiai Lietuvoje populiarėjanti naujiena – kamuoliukų baseinai Ilonos Aleškevičienės mintyse atsirado prieš daugiau nei pusmetį. Meniškos sielos moteris neslepia, kad šią itin mielą idėją ji pamatė viename iš socialinių tinklų ir nusprendė pasiūlyti Lietuvos mamoms, o norint įsigyti šį puikų žaislą dabar tenka palaukti net iki dviejų savaičių.
Su Ilonos pirmagime Maja gimė ir „Katu Katu“ projektas. Paskutiniais nėštumo mėnesiais versli moteris pradėjo gaminti lėles, tačiau besišypsodama Ilona pripažįsta – dukra pirmąją mamos gamintą lėlę gavo tik sulaukus trečiojo gimtadienio… Kiek vėliau kūrybines mintis užvaldė palapinės – tipiai mažiesiems, o šiandien dviejų mergaičių – Majos ir Tėjos –  mama džiaugiasi atrasta naujiena. Paklausus, ką reiškia pats pavadinimas, moteris juokiasi, jog kirčiuoti reiktų tikrai ne kaip „Katu katu katutes, keps močiutė bandutes“. „Čia daugiau nuostabos elementas – Ką tu, ką tu, kaip gražu.“

katu

„Vieną vakarą, kaip ir tikriausiai ir daugelis mamų, migdydama vaikus naršiau po „Instagramą“ ir užmačiau vaikišką baseiną su kamuoliukais. Nebuvo jokių gairių, todėl teko pačiai pasukti galvą, kaip jį reiktų pagaminti, kas Lietuvoje man galėtų padėti…Nesinorėjo jokių kiniškų, itin stipraus kvapo kamuoliukų, juk pirmiausia viską išbandė mano dukros. Dabar, kai gaunu siuntinį, ir pati džiaugiuosi it vaikas  – daugiausia pastelinės spalvos ir kamuoliukų kokybė labai džiugina mane.“
19114462_1264845776958150_1430021244_n

„KATU KATU“ prekinio ženklo kūrėja, Ilona Aleškevičienė su dukromis Maja ir Tėja. Asmeninio albumo nuotr.

Patį baseino karkasą kūrėja užsisako specialioje gamykloje, kur tenka susidurti ir su neįprastomis situacijomis: kartais gamyklos darbuotojai tiesiog atsisako suklijuoti dvi porolonines baseino sieneles. „Su vyru bandėme ir patys tai daryti, bet supratome, kad tai tikrai labai sunkus darbas, nors iš pradžių gali pasirodyti kitaip“.
Smagiausia dalis – apdaila, kurią versli moteris vis dar siuva pati, tačiau neslepia, kad ieško pastiprinimo, nes šiandien jau sunkiai gali įgyvendinti visus užsakymus: „Anksčiau gyvenome nuosavame name, galėjau daug sau leisti kūryboje, o dabar bute nesinori naktimis gąsdinti kaimynų.“
19125213_1264845723624822_1454508541_o

„KATU KATU“ prekinio ženklo kūrėja, Ilona Aleškevičienė su šeima. Asmeninio albumo nuotr.

Kūrėja neslepia, kad artimiausiu metu šeimos verslo laukia dideli pokyčiai: „Katu katu“ ženklas virs į „Milky bubble“. Keisti vardą baisu, tačiau pašnekovė pripažįsta, kad rinkoje per daug panašių prekės ženklų, su kuriais galima susitapatinti, o ir užsienio rinkoje taip prisistatyti bus lengviau. Iš Lietuvos kamuoliukų baseinai jau keliauja ir į Pietų Korėją, JAV, Australiją, Europos šalis.
„Neskubame, tačiau labai to norime, tai bus lyg nauja pradžia, nors ir dabartimi nesiskundžiame. Būna, kartais tikrai pavargstu ir norisi pabūti tik dviejų princesių mama, tačiau vos tik sulaukiu atsiliepimų iš pirkėjų, širdis pradeda dainuoti ir rankos nerimsta. Mūsų gaminys nepigus, tad man neretai suspaudžia širdį, jog ne visi vaikai gali pasidžiaugti tokiu žaislu, todėl neretai šeimoms taikau nuolaidas. Labai smagu, kad mano darbai suteikia begalę teigiamų emocijų tiek vaikams, tiek jų tėvams.“, – džiaugiasi „Katu Katu“ kūrėja ir nuostabi moteris Ilona Aleškevičienė.
 Mamu-baltas-CMYK
BE AUTORIŲ SUTIKIMO TEKSTĄ IR NUOTRAUKAS DRAUDŽIAMA PERPUBLIKUOTI.
Apie autorių :

Komentarai .