2015 03 15 Miami South Beach 044
Obrikių kelionė į JAV: puikus vaikų amžius palengvino ilgą kelionę
gegužės 25, 2015  |  By:   |  Keliaujanti šeima  |  2 Comments
Mamuradijas.lt
Alvyda Obrikienė Mamuradijas.lt komandai pasakoja, kad kelionė už Atlanto brendo ne vienerius metus. Viso to priežastis, į JAV išvykę gyventi draugai. Visgi pirminiams norams šiek tiek trukdė vis gausėjanti šeima – pirma, gimęs sūnus, paskui – dukra.

„Pabandžius atostogauti su vaikais Europoje suvokėme, kad atostogauti ir keliauti „pilnu komplektu“ įmanoma ir patogu. Norėdami taupiai keliauti nusprendėme, kad Floridą reikia aplankyti, kol dar mažoji neturi dviejų metų (nereikia pirkti lėktuvo bilieto) ir kol aš esu vaiko priežiūros atostogose“, – pasakojimą pradeda A. Obrikienė.
Šeima bilietus į tolimą kelionę įsigijo per Kalėdas, o jau šių metų pavasarį – kovo mėnesį pakėlė sparnus. Atostogos buvo neilgos – vos 15 dienų, tad teko išsirinkti tik labiausiai norimus aplankyti objektus ir vietas. Šeima džiaugiasi, kad vaikų amžius – 4,5 m. ir 1m.10 mėn. padėjo lengviau išverti kelionę, tačiau nerimo vis dėlto buvo.
„Gal kiek nerimavome kaip ištempsime 10,5 val. dieninį skrydį Frankfurtas-Majamis. Bet asmeniniai ekranai su filmais ir filmukais, maistas ir planšetinis kompiuteris laiką padėjo „suvaldyti“. tiesa, ėjom ir pasivaikščioti po lėktuvą, laipiojom laiptais, bet problemų nebuvo.“

Pasak mamos Alvydos, pasiruošimas kelionei buvo įprastas: informaciją apie objektus šeima rinkose internetiniuose puslapiuose, o sūnui, su kuriuo ketino apsilankyti „Disneyland“ parke, pasakojo, kaip ten bus smagu.
„Pasakojom, kaip atrodys kelionė: kad reikės važiuoti į Vilnių, tada anksti keltis ir skristi į Frankfurtą, o iš ten ilgai skristi į Majamį. Jis nekantriai to laukė – skrisiu lėktuvėliu. Pasakojo, kiek vaikų iš darželio grupės yra skridę, vadinasi, svarbus įvykis jam buvo tos laukiamos atostogos“, – prisimena mama.

2015 03 18 New York 057

„Floridoje atstumai dideli, jeigu nori kažką nuvykti aplankyti pamatyti. Nemažai laiko teko praleisti automobilyje. Stengdavomės, kad dienos išvykos prisiderintų prie vaikų režimo.  Pavyzdžiui, pirmoji išvyka buvo į Majamio zoologijos parką. Išvykome ryte, kelionė truko 1,5val., parke praleidome 3-4 valandas, o grįžtant vaikai miegojo pokaitį, pailsėjo ir buvo galima susipažinti su Majamio miestu. Arba grįždavome vėlai vakare, kai vaikai pilni įspūdžių ir emocijų užmigdavo,  grįžus reikdavo tik parnešti ir nurengti.“

Pašnekovės teigimu, tokių kelionių pliusiai tokie, kad visa šeima gali puikiai praleisti kartu laiką. Visgi minusų tokiais atvejais galbūt daugiau: kelionėje reikia atsižvelgti ne tik į savo poreikius, o pirmiausia į vaikų, tiek į fiziologinius, tiek į tai, kas jiems būtų įdomu.
„Keliaujant su vaikais esi lėtesnis, bet ir nereikia galvoti apie maksimumus – juk tai atostogos. Plečiam akiratį ne tik mes, o ir mažieji. Šypseną kelia, kai dabar siūlo vaikai ragauti maistą iš jų lėkštės, nes per atostogas užsisakius skirtingus patiekalus mes su vyru ragaujame vienas kito patiekalus. Visgi ir jie įgyja patirties, o svarbiausia jaučia, kad gera būti kartu.“
„Vyrui kelionėse labiau patinka gamta, man – miestai. Taip ir šioje – sužavėjo nuostabus pasivaikščiojimas Bruklino tiltu, aligatorių paieškos „Everglades“ nacionaliniame parke, naktinė Majamio dangoraižių panorama. Kaip vaikas džiaugiuosi, kad vykome į Disnėjaus pasaulį, tik liūdėjau, kad per mažai laiko skyrėme tam.

Vaikus sužavėjo eskalatoriai Frankfurto orouoste, važiavimas šešiaviečiu dviračiu Majamio zooparke (nuomojomės, nes pėsčiomis apvaikščioti didžiulį parką būtų buvę daug sudėtingiau, o čia pasirodo buvo ir viena geriausių atrakcijų), taip pat maudynės šiltame vandenyne bei važinėjimas Niujorko metro. Sūnui prie Rugsėjo 11-osios paminklo iškilo daug klausimų, į kuriuos reikėjo išsamiai atsakyti, paaiškinant kas ten nutiko.“
Mama Alvyda, paklausta ar ryžtųsi tokiai kelionei dar kartą, net nedvejodama atsakė, jog taip. Tėveliams, planuojantiems kelionę į šį kraštą mama pataria, Floridos nelankyti vasaros metu, tačiau norintiems į Niujorką – atvirkščiai. Ir, aišku, nepamiršti pagrindinių vaikų poreikių: pamiegoti, pavalgyti ir pailsėti.
——————————————-—————————————————————-
Naujas mūsų projektas – KELIAUJANTI ŠEIMA! Jei jūs nebijote išvykti kartu su vaikais, labai lauksime jūsų įkvepiančių istorijų ir nuotraukų! 😉
Pasidalinkite savo įspūdžiais ir tapkite pavyzdžiu kitiems  Jei norite, kad apie jus ir jūsų kelionę parašytume straipsnį, rašykite laura@mamuradijas.lt
Apie autorių :

2 Comments to “Obrikių kelionė į JAV: puikus vaikų amžius palengvino ilgą kelionę”
  • Ieva
    2015 gegužės 25 -

mes taip pat keliaujame su vaiku, bet taip toli nesirizom del paprasciausiu laiko skirtumu. Labai idomu butu suzinoti, kaip siai seimai sekesi adaptuotis? Kaip mazyles miego ir maitinimo rezimas?

• Alvyda
      2016 kovo 27 -

Pirmą naktį vaikai atsikėlė Lietuvos laiku. o vėliau jau persijungė greit. Vaikams paprasčiau- numiega mašinoje važiuojant. Maistas gal kiek sudėtingiau, nes mes nemažai gaminame namie iš kaimiškų produktų. tai ten jau viską pirkti reikėjo. bet,mūsų šeimai išganymas yra sushiai :) ttai beveik visur įmanoma gauti :)