25551527_10156077775015820_346402519_o
Lietuvos kūrėjai pristato „nesenstančius“ papuošalus
gruodžio 19, 2017  |  By:   |  Aktualu  |  Comments are off
„BUBOO“ prekinis ženklas šventes pasitinka su nauja kolekcija. Tik čia reiktų stabtelti, nes šįkart klientus vienas populiariausių lietuviškų kūrėjų vardų stebins ne tik rūbais, bet ir aksesuarais. „Viskas prasidėjo nuo kepurėlių vaikams, paskui jas pradėjome siūti ir suaugusiems, vėliau atsirado rūbai mažiesiems stileivoms, o tėvai norėjo tokių pat ir sau. Todėl pirmiausiai sukūrume sukneles moteris, vėliau prie jų priderinome tampres, o šią žiemą pasitinkame su dar vienu kūriniu – mūsų papuošalų linija“, – prekės ženklo vystymosi istoriją primena verslininkė Erika Puodienienė.
Pasak jos, suknelė su papuošalu įgauna visai kitokį įvaizdį, dar labiau papuošia, pagyvnina ją vilkinčią moterį bei leidžia jai pasijusti išskirtine. Klienčių poreikis tapo paskata leistis į naują kūrybinę kelionę, kurioje ir gimė mintis apie visa derančius komponentus – sukneles, tampres, kepures ir nuo šiol papuošalus.
 25520792_10156077774995820_1771648771_o
„Norėjosi kažko lengvo, tinkančio ir jaunai, ir brandžiai moteriai, ir į darbą, bet tuo pačiu ir vakarui. Kaip ir suknelių deriniuose, taip ir čia ieškojau universalumo, moteriškumo, nepamirštant, žinoma, grožio bei stiliaus! Tikrai nesinori sukurti suknelės ar papuošalo, kuris bus nemadingas jau po metų, o gal dar greičiau. Manau, šįkart mums pavyko – šie kūriniai tikrai nesens, o smagiausia, kad jie nenuobodūs ir tinka visokio amžiaus moterims.“

25529864_10156078796225820_1684344593_n

Naujoji kolekcija pasižymi keramikinių bei krištolinių burbuliukų darna tarpusavyje, spalvos neįnoringos, puikiai tinka prie įvairiaspalvių suknučių. Kaklo papuošalai – skirtingo dydžio burbulai – suverti ant prabangių sendintų grandinėlių.
„Nuo šiol iš klienčių girdžiu prašymą prie suknelių ne tik priderinti tampres, bet ir papuošalą, o tai yra fantastiškas įvertinimas! Jau kelios partijos papuošalų buvo išparduotos, ne vienas aksesuaras jau iškeliavo į svečias šalis.
 25579024_10156077774990820_888858530_o
Papuošalą kiekvienas renkasi labai individualiai, svarbiausia jausmas, „limpa“ arba ne. Į mūsų studiją užsukusios klientės dabar pirmiausia stabteli prie papuošalų (juokiasi). Juk būtent jų moteriai kaip ir rankinių, batų ar suknelių niekad nebus per daug.
Prieš ketverius metus startavęs lietuviškas prekės ženklas „Buboo“ sparčiai išsiplėtė, nor ir veiklos pradžioje šeimos verslo įkūrėjai žinojo, jog neapsiribos vien kepurėlių prekyba. Šiandien jie gali pasigirti inovatyviais modeliais, puikia aprangos derinamumo, universalumo vizija bei užsakymais iš viso pasaulio.

25530609_10156077775020820_683637543_o

„Populiarumas augo gana greitai, nuolatinių klientų ratas susiformavo nekintantis, tad tai mums buvo ženklas, jog negalime sustoti vietoje. Ne kartą girdėjome prašymų sukurti rūbų suaugusiems rūbams. Kol mintys tik kirbėjo kažkur viduje, vis ieškojau audinių, siuvyklų, modeliuotojų ir kitų patyrusių specialistų. Taip 2016 m. jau gimė pirmosios moteriškosios suknelės,  suderintos su tamprėmis. Vienu šūviu išsprendėme vieną moters galvos skausmą: su kuo derinti įsigytą suknelę? Efektas buvo įspūdingesnis, nei parduodant tik suknelę. Šie derinukai buvo iššluoti. Dar vienas mūsų atradimas, audinys, kurio beveik nereikia lyginti: „Tai tikra moters svajonė“, -girdėdavome iš mūsų klienčių!
Mūsų klientės yra visos moterys. Tiek besilaukiančios, tiek maitinančios mažylius, tiek karjeros laiptais kopiančios. „Buboo“ tikslas kurti tokius drabužius ir aksesuarus, kurie tiktų visoms nepriklausomai nuo amžiaus ar socialinio statuso. Klientai tai tikrai labai vertina“.

25551461_10156077774985820_1487482376_o

Apie autorių :

Komentarai .