Mamuradijas.lt

Pirmąkart saulėje šildėmės Gran Kanarijoje, o šįkart – FuerteVentūroje. Dvi artimos, bet kartu ir skirtingos salos. 😊 Apie ką aš?

• FuerteVentūroje daugiau vėjo (ši sala mylima kaituotojų ir bangletininkų)

• Gran Kanarijoje daug daugiau žalumos ir turistų

• Gran Kanarijoje daugiau lankytinų vietų, galima drąsiai keliauti po salą

• Fuerte Ventūra žavi savo paplūdimiais, bet kraštovaizdis ir miesteliai gana nykūs

Tiesioginę kelionę įsigijome per ITAKA, nes daugiau, bent jau šį sezoną iš Vilniaus niekas neskrenda.

Mūsų patarimai:

• Pasiskaitykite komentarus apie viešbutį tiek Booking.com, tiek Trip advisor 😊 Mes čia neinvestavome laiko ir mūsų atostogos baigėsime vėmimu ir viduriavimo. LABAI NEREKOMENDUOJAME OCCIDENTIAL JANDIA MAR viešbučio FuerteVentūroje.

• Rinkitės viešbutį miestelyje, daug smagiau, kai galima pakeisti aplinką, bent jau mums tai buvo aktualu. Arba pvz., kai reikia vaistinės. Šįkart mes gyvenome ant aukšto kalno, nuo miestelio apie 3 km, o kai aš sunegalavau vyras tikrai negalėjo greitai atnešti vaistų 😊) Aišku, visuomet yra taxi 😊

• Vaikams geriau įsigyti ne maudymosi kostiumėlius, o hidrokostiumus. Mes supratome, kad čia padarėme klaidą 🙂 Ypač, jei keliaujate ne kokią gegužę. Kanaruose mes viešėjome vasario gale-kovo pradžioje bei balandžio pradžioje prieš trejus metus. Abu kartus džiaugiamės ne tik saule, bet ir vėju 😊 Gana stipriu, o jei vaikai mėgsta mirkti vandenį, hidrokostiumas puikus reikalas – ir šilta, ir nuo kandžios saulutės apsaugo.

• Rinkitės šildomą baseiną. Tai tirkai nerealus gėris. Net jei oro temperatūra bus vos 19 laispnių, šildomame baseine vaikai galės mirkti

😊 • Vežkitės gerųjų bakterijų (mes ėmėme LACTOSEVEN (tinka tiek nėščiosioms, tiek vaikams nuo 3 m.), rehidrono, maža ką. Mes nemylėtojai vaistų, bet šįkart atsitiktinai patekę į mūsų lagaminus, jie padėjo greičiau atgauti sveikas galvas, pilvus, skrandžius.

• Kad ir kaip atrodytų šilta, nepamirškite striukių, kojinių, kedų 😊

CHICCO MIINIMO 2 vežimėlis puikiai tinka atostogoms. 🙂 Mūsiškės įvertino 10 balų.

• Mes visada pamirštame paimti vandens žaislų, todėl tenka juos pirkti vietoje, o paskui dar ir skraidintis atgal namo 😊

Trumpai apie mūsų kelionę ir pasiruošimą:

Keliavome su su 1,7 m. ir 3,6 m. dukrytėmis. Mažiukei ėmėme vežimą (CHICCO MIINIMO 2) kaip matote nuotraukose viršuje, juo puikiai naudojosi abi seses. Juo likome labai patenkinti – lengvas, manevringas ir talpus. 😊

Jet kids by Stokke lagaminias-lovelė.

Dičkei nupirkome – JET KIDS by Stokke lagaminą, kuris ilgų skrydžių metu gali virsti lova. Ir tikrai nerealus, nors ir brangus, išradimas. Lietuvoje Baby city parduotuvėje mes mokėjome ~150 eur. Kaip lagaminas jis nėra talpus, bet oro uoste labai smagu vežti ant jo vaiką 😊 Ir vaikui motyvacija keliauti, ir tėvams geras palengvinimas. O dėl miegojimo – tilpo į modifikuotą lovytę abi sesės, tik, aišku, pakaitomis. Turbulencijos atveju, suskleisti mums jo neliepė, bet dukra turėjo būti su saugos diržu. Toks niuansas, jei keliaujate su mažesniu nei 2 m. vaiku, jo tikrai neleistų palikti miegančio vieno. O ir šiaip lagaminėlis skirtas vaikams nuo 3 m.

Skrydžiui buvau pripirkusi vandens spalvinimo knygučių, origami, magnetinių žuvyčių akvariumą, daug lipdukų, tatuiruočių (Viską radau „Pegaso“ knygyne). Visgi kaip bebūtų, tiesa tokia, kad geriausiai laiką suvaldo skanumynai ir planšetė 😊) Arba siautimas su kitų keleivių vaikais. Žodžiu, jei kelionei ruošitės atsakingai, viskas bus puiku 😊 Mūsų praktika rodo, kad apgalvojus keletą žingsnių į priekį – pasilengviname keliavimą 😊 Lieka daugiau laiko džiaugsmui, o ne problemų sprendimui 😊